Tuesday, 6 December 2011

tetibe teringat.kenangan

seperti biasa jawab salam dulu k...hehhe...SENYUM OKE... =) arini entah tetibe rasa nak updt blog..hehhe...
tadi pagi2 on9 FB...cOmnt2 gan FIZIE.. tetibe teringat masa alam persekolahan 2011..
ehhhe..teringat sesuatu yang selama ni aku tak tahu..akhirnya aku tahu kelmahannye..hahaha
tak pe lah yunk,hehehe..memang susah kerja toh..hehhhe...
aku tahun 2011 form 3.. 3ismail sama dengan FIZIE,DEBAB,SHAFIQ dll..Kelas 3ismail kelas kedua..KHB kita orang bahgian perdagangan...huh,susah betul..nasib baik ade iman dengan fizie yang boleh ajar aku..thnk lah korang..minat korng bedua sama..secoCok gitu..hahhaha..jgn marah..

oke,nak cerita kat sini pasal kami lah kelas KHB PERDAGANGAN kelas cikgu aziyana..
oke,sebelum to,nak kenal kan gak cikgu yang mengajar aku..
cikgu yang mengajar aku cikgu aziyana...
oh ye,kelas kami dibahgikan kepada dua kumpulan..
satu kumpulan gan cikgu aziyana satu lagi dengan cikgu nazir..
aku dapat cikgu aziyana..
yang dengan cikgu aziyana..

aku,iman,lily,atikah nasir,sharmila,nik,hana,eisya,hari,pizie,amer,aji,shafiq ishak,shafiq shah amer,n lain2..
hehhehe..:)
oke nak kenal kan cikgu aziyana..cikgu aziyana cikgu yang baik,lemah lembut,dia bnyak memberikan nasihat dan sokongan pada aku..TERIMA KASIH CIKGU...
jasamu akan ku kenang...sayang cikgu...

oh ye,TERIMA KASIH juga pada cikgu nazir..kerana telah mengajar aku disaat-saat akhir..sebelum exam.,,bnyk ilmu yang aku dapat..terima kasih cikgu...jasamu akan ku kenang...insyallah..


oke sekarng aku nak cerita ni,lawak meyh..hahahah
kejap ea...

Kita orang kena buat kerja khuss KHB..
kerja yang cipta rak toh..hahha...
kerja to mestilah kena paku memaku kan??
masa nie aku paling suka.. cikgu suruh kami siapkan jugak kerja to artu jugak..
oke,aku mula memaku...selsai aku punye...selamat...dah cantik dah...
tibe2 ade sorang mamat nie,tak geti paku..kesian nye...hahahhaa....
Jadi i can help u kawan...aku tolong lah..funny meyh suruh dia paku..
hehehe..ape2 je lah yunk...
mse to kite rapat kan?hahah.its oke.kerja to senang bagi saya..
i like paku memaku..hehehhe...



selepas siap..kita orng dibenarkan pulang ke kelas..
hahha..
sampai sini saje lah..

saya suka masa saya tolong awak pegang paku..n awak paku sndiri..hahahah..
miss lah mase to
itu semua tinggal kenangan je kan?/
ape2 pun happy dapat bersama gan awak..hehhee
=)


ok bye..

No comments:

Post a Comment