Tuesday, 6 December 2011

sabar je la

Awak,semalam kita gaduh..errr,saya tak tahu sebabnya ape la awak..
yang saya tahu,saya just um je..then awak tnye sya..saya nak ape..?
saya jawab lah dengan ikhlas,SAYA NAK AWAK BAHGIA GAN ORANG LAIN..
awk kata tak nak ape lah,n bla bla...
saya just um.. awak dh mula ckp awak sayang saya sorang..
awak jangan tipu saya boleh tak?? errr... maaf saya dah tak percaya kat awak..
='( .. pagi-pagi saya baca msg awak bgi kat sy kul 2.45 dan 3 pagi...awak tidur kul brpe?? urm..
awak bgi msg,mitk maaf,awak syg sy n bla bla... satu lagi msg awak taip NAPE U MARA KAT I.NAPE U CURANG NGAN I.NAPe U MNKR JNJI.NAPE U NK ITE BERPISAH?
Saya tak ley terima yang awak cakap saya curang gan awak n  munkr jnji??
Sape yang curang/?? SAYA atau AWAK?? Awak yang ramai pempuan...setiap kali mesti awak panggil diorang sayang..ok fine...suka atie awak lah... saya pun boleh buat..sebab awak sendiri saya jadi mcmtoo..saya mula layan lelaki lain..n pnggil syg..sebb awak... awak ckp sy mungkir jnji?? jnji ape yg saya dah munkr?? janji yg mana?? saya tk mungkr lgi jnji sy...urm... oh ye satu janji agaknye awak rse sy dh mungkir..jnji yg akn setia gn awak kan?? hahha..mmng sy setia gan awak,leps to dh tak selps sy bce chat awak gn semua perempuan lain panggil sayang,dear n whtevr lah....ok fine sayang..i diam kan je..sbb mals nk gdh..jdi i pun buat gak mcmne u buat kat pmpn...hu..Oke i marah gan u sebab i pun tak tahu..maaf...kalau soalan yg terakhir...i dah ckp kn?? I NAK U BHGIA GAN ORNG LAIN...BUKAN GAN I...erm.. oke lah...itu je lah...
maaf lah tetibe semalam kita gaduh..
urm...saya sayang awak walaupun awak banyak kali sakid kan aty saya...
saya sayang awak sampai mati..
wasalam..

No comments:

Post a Comment