Saturday, 10 December 2011

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ Awak...!!awak tahu tak..saye sayang awak..!! ▇ ▆ ▅ ▄ ▄ ▃ ▂ ▁

▲▲Kalau boleh..,setiap hari saya nak bersama awak..▲▲

▲▲Nak awak teman saya tyme saye sunyi...▲▲

▲▲pujuk saya tyme saya sedih...wat saye gembira...▲▲

▲▲hanya awak seorang jew yang boleh buat macam tu taw...▲▲

▲▲sebab ape..?▲▲

▲▲Sebab awak la ratu hati saye..!!saya sayang awak..!!▲▲

~✿*゚~Tapi kekadang awak selalu wat saye sedih..wat saya nangis..saya nak awk sowg je..tp tak tahu la awk nak kew tak kat saye..saya selalu nakkan semua tu..teman..,pujuk..,make me happy..,tp sume tu tak dapat..awak sentiasa tak de mase untuk saye..erm..tp walau ape pun..awak tetap di hati saye..~~(◕‿◕)" ~✿*゚~

"(◕‿◕)░▒▓awak..saye nak awak tahu...saye sayang awak sesangat..░▒▓(◕‿◕)"

No comments:

Post a Comment