Wednesday, 23 November 2011

MUHAMMAD SHAHRUL HAFISZIE BIN SABTU





Jawab salam,sis iqa saya selalu nasihatkan saya supaya jawab salam..heheheh...oke..arini 23.11.11,aku nak cerita pasal sorang mamat nie..hehhe...jum baca ape saya nak tulis pasal die..

Frstly,nama dia SHAHRUL HAFISZIE BIN SABTU,..Eh,lupa lah pulak ade MUHAMMAD..hehhe..
nama die MUHAMMAD SHAHRUL HAFISZIE BIN SABTU..Aku panggil die Fizie @ pizie...heheh..umur dia 15 Tahun 2011..sama gan aku...die sekolah sama sekolah dengan aku..sama kelas..gerrr..die pengawas...die jalan kan tugas die dengan penuh tanggng jwb..ceh,puji semata-mata nak ambik hati die je..errr..


Second,die nie seorang yang funny..heheh..aku kalau tengok muka die mesti ketawa..ehheheh..
entah kenapa entah aku ni..isshhh..pizie2...ape2 pun sayang ko kawan..

Thrd,die tak tahu nak pujuk aku mcamne if aku merajuk gan die..sampai bingung kepala die.heehhe..sorry kawan,just nak manje2 gan ko je..heheheheh...ape2 pun sayng ko..


lastly,aku tak nak lah certa bnyk2 pasal die..nty kowng terpikat kat die pulak..susah aku..ehhehe..gurau je...alau nak kenal gan die..cari lah die kat FB..hehhehe...dnt worry die tak MARAH..die bukan jenis orang yang kuat MARAH..hehehhe..kan?hhehe



OKlah,tak nak cerita pasal FIZIE bnyk2 nanti aku nges pulak..hehehhe
ape pun aku sayang ko just frnds..


Nak tengok muka die??
jap aku upload gmbr die ea..

SHAHRUL HAFISZIE


MUHAMMAD SHAHRUL HAFISZIE
ini lah die..eh..jangan tengok lama-lama..nanti suka pulak..
ehhehe..just gurau je..





KENANGAN AKU AND DIE

SHAHRUL HAFISZIE @ NURIN 












dah habis..ni je..nak lagi..peh tak larat nk cari gambar..





FIZIE ni gambar dulu kita bersama..

ni..jap aku upload..

ingat tak?gambar kita dulu masa form2..
frst2 kita rapat..masa kat surau perempuan..
masa to ade karnival sains kat sekolah kita..kita kena duduk
kat surau gan ustz najah..
ingat tak??
masa aku tengah tngok orng main roket dari tingkap..
kau pun join..kita berdua kat balik langsir.?
ingat tak??
aku ingat lagi pizie..
masa kenangan itu..mula dari situ kita kenal kan??
hehehehe...


hah,ingat tak yang ini??
masa nie,kita tengah copule..
ehheheh..masa ni hari raya..
sambutan hari raya kat sekolah..
masa form2..
ehhehee...
awak masa ni pakai baju warna purple,
saya tak de baju warna purple,jadi saya pakai baju warna kelabu..
hhehehe...kan nampak macam sama kan?
heheheh...



dah lah itu je gambar kenangan aku gan ko fizie..
hehehe...still ingat lagi jalan cerita kita dulu..
time aku mrjuk,ko pujuk..semua ingat..still dalam kepala aku..



ok lah sampai sini je lah...
INGAT JANGAN TENGOK GAMBAR LAMA2 NANTI TERPIKAT..HEEHE

No comments:

Post a Comment