Wednesday, 16 November 2011

LOLIPOP




 heheh...semalam 15.11.2011 hari Selasa..ade orang bagi aku lolipop kegemaran aku..ehhehe..nyum-nyum.sedapnye..
terima kasih awak..saya baru makan lolipop yang awak bagi kat saya mase rehat kat sekolah tadie...ehhehe..sedapnya...terima kasih ea awak...
nak tahu tak sape yang bagi lolipop saya semalam??
ni gambar orangnye..
ni lah orangnya nama die NAZIRUL.
heheh..thnk awak...
sayang awak..
ehehehe..

NNF



Hari ni,16.11.2011,aku makan lolipop yang Nazirul bagi semalam masa rehat kat sekolah..tinggal ito je yang ade lolipop yang nazirul bagi..sayang gak nak makan..tapi makan je lah..Balik tadie,ade orang bagi LOLIPOP kegemaran aku STRWBERY..nyum2...thnk sayang..
Nak tahu sape yang bagi??
ni gambar orangnye..
ni lah orang yang bagi aku lolipop,
tadie mase balik..
terima kasih dear..
ehhee..
sayang kamu lah dear..
hehehe...

heehehhe..happy giler dapat lolipop dari mereka berdua..muka dah lah sama,twins lah kate kan..terima kasih korang bedua..sayang dua2...ehhhe..

sayang CAPITAL S @ N..

NNF 
SNLF

LOVE U ALL..

mood happy


No comments:

Post a Comment