Thursday, 24 November 2011

Jamuan kelas tingkatan 3 Ismail 2011


 Jawab salam dulu,itu yang sis aku selalu ajar..hehee..
17.11.2011 hari Khamis..
Kelas tingkatan 3 Ismail (kelas aku lah) buat jamuan dekat PIZZA HUT KOTA TINGGI JOHOR..

Peh,best siott...Ketua nye ialah SHAFIQ SHAH AMER..

NI MUKA BUDAK NYE..
Ni lah Shafiq Shah Amer
ketua jamuan..

Penolong die pulak,aku lah..adoii,APTB..heheh..
Kita orang set kena datang kul 3..
Aku datang dengan Farah and Ain(kelas3AR)..aku datang naik kereta,mak gan ayah aku hantar..
ya ALLAH dalam perjalanan nak pergi PIZZA HUT to,ramai lah yang tepon aku,.adoii,sabar lah..ko nie,ingat aku naik kereta FERARI ke??hehe..
Dah sampai pun ade gak yang tepon..HELLO aku dah kat depan korang pun nak call lagi??APTB..
hehehe,sampai-sampai je tengok HANA,ISYA,LILY,DAYANA,SHAFIQ ISHAK,FIZIE,AJI,YUSOF,ISMA,OPIE,AFIQ(Kelas3musa),lagi sape entah tak perasaan sangat..hehee..
awal eh korang datang??maklumlah makan mesti cepat,kalau aku suruh korang datang tolong aku,nak ke datang cepat?hahaha..takpelah ini pun jamuan kita semua..heheh..ape2 pun best gilerr...hehehe..
Lepas 5minit aku sampai,cikgu Raihan (guru kelas aku) datang dengan ATIKAH NASIR,NIK,DAN ENG..
hehehe.. .Shahfiq,amer,iman dan azwin p GEDUNG pulak..dah,aku yang kena uruskan diowang..errr,sabar je lah..hehehhe

Kita orang tunggu kat luar,sampai cikgu Raihan sampai,then cikgu suruh kita orang masuk,jadi semua serbu lah masuk,heheh,dah tak sabar nak makan kan? aduii,nak kena tunggu shafiq,amer,iman gan azwin..sabar menunggu..lepas 3 minit,baru nampak muka diowng..tapi 3 orang je??mane lagi sorang??aduii,korang tinggalkan amer??sampai hati korang ea tinggalkan amer,sian amer..sabar ea...lepas 2minit..amer pun datang,wow,dengan termengah-mengah..rupanya amer lari..aduii,amer2...jangan lari,kita orang tetap tunggu ko,sebab ko kan KETUA KELAS 3ISMAIL..aku sebagai PENOLONG KELAS akan melarang anak buah nye makan dulu if KETUA tak ada..hehehhe..Peh,makanan banyak seyh,30set..orang yang ade cuma 27je..lagi 3??hahahah,ape lagi aku,aween,debab,iman,shafiq,ain bedal..ambik air,ambik mushroom sup..hehehe..asalkan habis kan?ehehhe..Oh ye lupa,cikgu Raihan tepon cikgu Alya suruh datang makan..hehehhe..lupa lak nak kenal kan cikgu Alya cikgu Kaunseling sekolah kami..yang banyak menolong kami,memberi nasihat,dorongan dll..terima kasih cikgu,jasamu akan dikenang,insyallah...

Banyak nye makanan,jadi mula kan makan dengan membaca doa makan..yes,seperti biasa mestilah KETUA baca doakan??jadi Amer lah baca doa..ehhehe...AMIN..lepas to,ade budak to buat lawak,die boleh cakap belum baca doa lah..aduii,FIZIE2 dah berapa lama tak korek telinga??(jangan marah) meyh sini aku tolong korek kan telinga ko,.hehehhe..APTB..then ape lagi cikgu suruh makan..semua makan lah..aku makan sebelah Shafiq shah amer lah..eheheh..lepas dah makan,semua orang dah kenyang kan??heheheh...
ok kita mulakan dengan sesi pengambaran beramai-ramai..
ni gambar sesi beramai-ramai..

3 Ismail
sentiasa di hatiku.

Lepas sesi pengambaran beramai-ramai,sesi pengambaran aku,cikgu Raihan,Eng,Esma,Farah,Shafiq s.amer,afiq ..
 Lepas penat berposing..heheh..
kita orang mulakan dengan aktiviti kita orang iaitu,
tukar-tukar hadiah..ehehe..best ni time nie..

heheh..ni gambar nye..

 ini shafiq bagi hadiah die kat
opie..
 ni,Fizie bagi hadiah die
dekat Debab..
hehehhe,siap tak nak bagi to Fizie..
=)
 ni eng punya hadiah bagi kat Esma
ni hadiah esma bagi pada mai
hah..yg ini sweet kan??
afiq bagi bunga kat dayana..
ehhehe..sweet kan??
jeles au..
ehheheh..
gurau je..

Lepas siap semua makan,gambar,tukar2 hadiah..
kita orang pun beredar ar dari PIZZA HUT..
hah,ni gambar nye,bnyk,jap aku upload..


comelnye,cikgu alya and cikgu raihan 
senyum..
=)
ni lah cikgu raihan and cikgu alya..
cantik + comel kan??
love u cikgu..

k ar,penat dah upload gambar,banyak lagi..tapi tak larat nak tunggu,banyak lagi aktiviti yang aku lakukan lepas makan..ok sampai di sini makan2 kita orang..

OK..Lest go to,next aktiviti..
ehhehe,aktiviti lepas makan yang aku buat ialah..
pergi taman permainan dekat sungai Kota..heheh..
tak de kerja,.pergi gan diowang,best jugak..
ni pic kami..




samapai sini je lah gambar nye..malas wok nak upload..nty aku buat khas untuk gambar je ea..
oke lah..
thnk you kawan2,cikgu alya gan cikgu raihan..
semoga kenangan kita bersama akan kekal di minda kita oke..amin..
ok terima kasih kepada yang ambik gambar,,terutama terima kasih kepada Ain..
thnk you sayang...
ni pic ain..
ini lah ain farahana orang yang ambik gambar je..thnk sayang..
i love u..bgi kiss sikid lah muah..hehehehhe..


ok lah,aku rasa aku dah penat nie,..sampai sini je lah ea..
ok arap kowng happy bace..ehheheh..
maaf jika ade keslhn eja atau kecik kan aty kowng..
ok bubye,,bagi kiss sikid lah..
muah..heheh..
=)

No comments:

Post a Comment