Monday, 21 November 2011

20/11/11

Semalam,20.11.2011..cantikkan tarikh nie?heheh terikh nie ade suka dan duka..hehe..n ada funny meyh..nak tahu tak..pagi2 aku sad sebab bace chat epul gn wani n kawan pmpn die..gerrr...aku ape lagi pagi-pagi send mcg kat die mintak putus..hehe..haha,epul terus pujuk jangan lah..jangan lah..adeh..hehehe..then petang shafiq ajak aku main boling..gerrr...aku tetido meyh kul 2 smpai kul 3.30 bru aku bagun,sebab ujan meyh,sedap tido..bagun je,tengok shafiq hantar msg ajak main boling..aku on lah..tapi aku datang lambat,mak aku tido pulak..hehhe..dah sampai aku main sendiri,segan meyh epul,shafiq,amer tengok aku main..gigil gak aku..heeh..macam lah tak biasa aku nie..hehehe..then shafiq,amer,epul balik..aku still main..eheh..lepas abis 4game,aku pergi JUSCO..heheh..jalan-jalan lah,shoping..hehehe...Then epul msg..hehehe...pujuk aku supaya terima dia balik..adoii,makan pun tak senang aku..heheheh...banyak kali u mintak i terima u balik..ehhehe
ade2 je lah u nie...hehe...Lepas to balik...balik dah malam..sampai rumah terus online meyh..ehhehe..mse to epul online,sis iqa online,sis ila online..hehhe..Epul tetap dengan pujuk aku,supaya terima dia balik..ahahhaha...aku cakap tengok lah..sampai suruh alyn teddy bear pujuk aku..ehhehe..funny meyh..ape2 je lah yunk oii..hehe..then sis ila chat gan i..die copy balik ape yang u mintak tolong die..hehe..u mtk tolong die pujuk i..wow..sis ila bgi pendpt..heheh..sis iqa pun sme.u mitk tlng die..ape2 je lah u...sampai segala nak majuk gan sis ila..hehee...nasib baik sis ila sporting..ehhe...sayang sis ila and iqa..hehehe..
i suruh sis ila bgthu u,i akan bgthu u malam nie kul 11 keptusn..sis ila,ckp gn u die dah thu keptsn i..u pkse sis ila ckp..heheh..tpi sis ila tak nak..u tchng gn die bagaii.ehhehe..ape2 jelah yunk oii..
then i bagitahu u,i terima u..tapi u cakap pizi pulak..adoii..i sayang die just frnds je meyh/.ehheh..
last2 i majuk..then u pujuk..tahu takot..ehheheh..Malam layan chat u gan sis ila..lama gak..hehehe..mata dah ngtuk je..tgk chat u gn sis ila pasal silat..err...i tk thu nk crta ape silat..ehehhehe..pastu sis ila ofline..hehehe..tggl kita bedua je..hehehe..pastu,i kata i nak tido..i ajak u..u ckp dodoikan i..i ckp oke..then u mitak i nynyi..adeh..u buat i malu..u kata kalau i tk nynyi i tak syng u..adeh..terpkse nynyi..heheh..segan u tahu tak..frst tima i nynyikan untuk boy i..ehehheh..
ade2 je lah u..ehehe.ite tido kul 2.30.ehheheh..psto call u meyh..u nk i nynyi lagi..heheh...bayar lah..heheheh...sayang u lah epul..ehheheh...
=)

No comments:

Post a Comment