Tuesday, 15 November 2011

15.11.2011..

hehe...tarikh ni..tarikh yang bersejarah bagi aku..
nak tahu kenapa?? aku dapat jumpa orang yang selama nie aku nak jumpa tapi tak dapat jumpa..then tarikh ni yang menemukan kami.. wow..so happy...jumpa kat KFC..wow..mse to pakai bju skolah,segan lah..kelakar..die cantik sngat2...nak tahu sape??
ni gambar budak yang saya jumpa dia tadi kat KFC..sayang die..
ni lah orangnye..
namanya ASILA..
cantik kan??ni dalam gambar je..
luar lagi lah cantik sangat2..
hehehe

Tak sangka boleh jumpa die hari ni..ya ALLAH..hnya ALLAH saje yang tahu macamne perasaan ini..
First2,hati ni suruh tengok luar..tengoklah..kerta lalu..err,then ade 3 orang gadis,hati ni cakap cantik ar budak pakai baju warna biru to,otak kata tengok ar budak too,mata tengok jew..sekali tengok betul-betul,YA ALLAH..Betulkah ape yang aku nampak nie??Atau hanya bayangan???Sekali die tengok aku,die terkejut,sampai tutup mulut,aku ape lagi sah ini lah orang yang selama ni aku nak jumpa..Dalam hati ni menjerit ASILA...rase macam nak peluk jew...tapi tengah makan..ehhehe..Nak jerit di bibir mulut,tapi cuba menahan..ehheh..then aku lambai die..wow,tengok muka die depan mata empat aku nie..ya ALLAH..Hanya ALLAH saje yang tahu perasaan aku masa to..rasa macam mimpi..tapi ini adelah benar..sungguh ku tak sangka...tak tahu nak cakap ape..kaku di depan die..adoii,,mcm jumpa boyfrnd pulak..err...ya ALLAH,bestnye...dah tak tahu nak taip ape dah nie..terlalu happy..ni tengah taip sambil senyum sorang2 kat bilik..ehheheh...

Dah tak tahu nak taip ape lagi..ehheheh...
sampai sini je lah..

ASILA SAYA SAYANG AWAK...

SEMOGA KITA AKAN JUMPA LAGI SATU HARI NANTI..
INSYALLAH... =)

Mood HAPPY

No comments:

Post a Comment